Znaczenie snu dla zdrowia psychicznego
Jeszcze kilkanaście lat temu ogromnie trudno było zakupić jakikolwiek towar. Obecnie każdy klient jest adekwatnie osaczony przez reklamy i towary przeróżnych producentów. To on decyduje, co będzie pozyskiwał, a wytwórcy są w stanie tylko cierpliwie wyczekiwać, aż zwróci szczególną uwagę na ich wyroby. Jednym z znanych marketingowych chwytów są opakowania promocyjne rodzaju opakowania z logo. Najczęściej producenci wypuszczają całą serię takich produktów i zachęcają do zbierania całej kolekcji. W opakowania promocyjne wybitnie często pakuje się produkty spożywcze, jak np. słodycze. W tym roku taką kolekcjonerską serię z okazji jubileuszu własnego istnienia wydała jednostka gospodarcza Wedel. Niektóre smaki czekolad i ptasie mleczko doczekały się kolorowych opakowań ze zdjęciami przypominającymi PRL. Kupić więc można czekoladę z wizerunkiem lokalnych Fiatów. Ptasie mleczko zaś nawiązuje luźno do muzyki z lat 50. i 60. ubiegłego wieku. W opakowania promocyjne od czasu do czasu inwestują również firmy kosmetyczne. Np. firma Avon co jakiś czas wypuszcza limitowane tusze oraz cienie. Atrakcyjne są też świąteczne opakowania kremów czy balsamów.
1. Tutaj