Walka z endometriozą: Diagnoza, leczenie i perspektywy
Dla stanowczej większości przedsiębiorców wyraźnym jest dzisiaj postulat optymalnego dyspozycji Internetu do promowania firmy. Jeszcze przed dekadą młodzi ludzie wchodzący do korporacji mieli często kłopot z mniemaniem wieloletnich pracowników firmy, aby wyjść poza schematy oraz ulokować finanse w dzisiejszą witrynę internetową. W miejsce tego przez dużo lat dyrektorowie a nawet doradcy do spraw marketingu potencjał Internetu widzieli wyłącznie w zalewaniu najpopularniejszych witryn internetowych w kraju i na świecie bannerami i otwartymi linkami do swojej strony – sprawdź ANCHOR. Lecz osoby podejmujące decyzje o właśnie takim sposobie prowadzenia kampanii reklamowej konkretnej firmy popełniali oczywisty błąd, jaki do dzisiaj przytrafia się wielu konsultantom do spraw strategii wizerunkowych – nie chodzi o zestawienia internetowe oraz to, ile osób rzeczywiście obejrzy przygotowaną przez nas reklamę. Internet nie jest jak telewizja lub prasa mass-medium jednokierunkowym, gdzie to co zostało utworzone przez piarowców na koniec zostaje po prostu dostarczone a zbadanie, jaka jest reakcja ludzi na konkretną reklamę żąda przeprowadzenia po emisji spotów.
1. Galeria
2. Wiadomości
4. Porady