Historia Esportu: Od Niszowej Działalności do Globalnego Zjawiska
W szerokim zakresie dostrzegana reklama trafia do praktycznej grupy odbiorców. A właściwie ma za zadanie trafić do rzeczowej grupy. Właśnie dlatego, wypada wcześniej przewidzieć kto lub ma być odbiorcą. Charakter tej grupy, określony wiek oraz upodobania. Na tym przystaje oprzeć komponowanie całej reklamy. Niewątpliwie, wolno również potraktować reklamę uniwersalnie oraz przyjąć, ze odbiorca jest banalnym człowiekiem, jaki ma zapotrzebowanie na dany produkt. Wtedy wypada zrobić taką kampanię marketingową, żeby każdy mógł odkryć w niej coś dla siebie oraz dostać gadżety reklamowe Warszawa. Odbiorca to jednostka od jakiej zależy powodzenie całej akcji promocyjnej. Jeżeli nie przyjmie produktu, to cała kampania okaże się nietrafiona. Wobec tego również tak ważne jest właściwe podejście do konsumenta, innymi słowy też określenie grupy społecznej z jakiej pochodzi. Jeżeli artykuł jest kierowany do nastolatków, to wiadomo, że reklama musi być zrobiona tak, aby oczywiście nastolatki zwróciły uwagę, ze jest to coś dla nich. Jeśli kierowane jest do kobiet, to, aby kobiety się tym zainteresowały. Jednakże, jeśli artykuł ma być uniwersalny, to podejście do reklamy musi być również nadzwyczaj szerokie.
4. Galeria
5. Otwórz link